donderdag 10 november 2011

Laten we beginnen...

Het eerste bericht -of sowieso de eerste woorden- vind ik moeilijk schrijven. Want waar moet ik beginnen?
Bij deze blog bijvoorbeeld. Eigenlijk twijfel ik al best een tijd of ik er zelf aan zou beginnen; een culinaire blog. Zelf volg ik wel al andere bloggers, maar zelf? En dan heb ik dus een titel/naam nodig; opties te over... Ook nog twijfel over de taal; Engels of Nederlands, of allebei? Je ziet al, zo schiet het niet echt op...
Wel maakte ik al foto's van dingen die ik gemaakt had, maar daar is het dan ook bij gebleven.
En wil ik sommige (zelfverzonnen) recepten wel delen? Misschien ben ik egoïstisch, (maar ook een beetje trots als ze goed gelukt zijn)...
Nu heb ik dan toch de knoop doorgehakt en ga ik eens een beginnetje maken. Gewoon met de eerste naam die ik had verzonnen (in het Nederlands) en ook maar gewoon schrijven in het Nederlands. Ik kan altijd nog dingen veranderen, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten