dinsdag 15 november 2011

Verrassingsbaksels

De laatste tijd ga ik gewoon de keuken in en gooi wat dingen in een kom bij elkaar. Ik schrijf wel de hoeveelheden op een kladblaadje, want stel dat er iets revolutionairs lekkers uitkomt! Dan vraagt mijn zus "Wat ga je maken?", "Geen idee" is dan mijn antwoord. Ik weet het pas als het uit de oven komt!

Soms bekijk ik vantevoren wel wat recepten om een idee te krijgen, als ik iets 'specifieks' wil maken, want een brood en een koekje verschillen toch wel! Maar veel doe ik ook gewoon zonder recept. Ik heb bijvoorbeeld ook al pompoenbroodjes gemaakt en koekjes en verschillende soorten en smaken cake. En gelukkig smaakte het allemaal best wel goed!
Al die probeersels had ik best hier op een blog kunnen schrijven, dat is wel leuk om te lezen juist denk ik.
Maar toen had ik nog geen blog gemaakt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten