maandag 10 september 2012

Verjaardagsgebak


Vandaag ben ik jarig!! 

Afgelopen weekend hebben we het gevierd. Zaterdagochtend ben ik vroeg opgestaan om vlaaien te halen bij de winkel (moet per se 's ochtends vroeg omdat ze anders zijn uitverkocht!), want mijn (tweeling)zus wilde die graag.

Twee vlaaien (kers en appelkruimel) uit de winkel, en de derde (kersen)vlaai kreeg mijn zus cadeau! Deze laatste was meegebracht uit Limburg, de provincie die bekend staat om zijn vlaaien.

Maar natuurlijk heb ik ook wat zelf gebakken!

Mini-cupcakes, voor het bezoek om zelf van tafel te snoepen.




Kokoskoeken. Er werd me naar het recept gevraagd, maar die had ik niet! Ik had bij het maken van deze alles gewoon zo uit de losse pols in de mengkom gemikt...

En natuurlijk taart!

Ik maakte een gele vruchten-vlaai...


...en een upside-down appelcake! (maar na het bakken wel omgedraaid natuurlijk :P)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten