zaterdag 15 december 2012

Portal Cake

Mijn zusje was gisteren jarig. Ik heb donderdag ca. 60 cupcakes gebakken in 6 verschillende smaken (niet allemaal 10 per smaak, een beetje anders verdeeld). Ze heeft de helft met gekleurde icing versierd en op vrijdag op school uitgedeeld. Haar klasgenoten konden makkelijk een tweede cakeje pakken, waar ze maar wat blij mee waren hoorde ik.
Natuurlijk krijgt ze ook taart op haar verjaardag! Toen ik haar vroeg wat voor een ze wilde, antwoordde ze dat een Portal Cake wilde. Dit is een taart uit het playstation-spel 'Portal'. 'The cake is a lie', zeggen ze in het spel. Nou deze niet!
Ze had deze taart al een keer eerder zelf gemaakt, aan de hand van een recept van internet. Ik moest hetzelfde doen. Het recept komt van food.com.
Helaas durfde ze er niet eens een stuk van te eten, 'want hij is zo machtig' zei ze.
Al mijn werk is dus alleen om naar te kijken XD. Mocht ze me nog een keer vragen om die taart te maken, dan verzin ik zelf wel een recept :P, want ik vond deze wel een beetje vreemd.
Maar hij was wel mooi gelukt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten