woensdag 30 maart 2016

Paaseitjes na Pasen...

Het is nu twee dagen na Pasen... en de paaseitjes zijn nog niet op!
Ik heb een heerlijk alternatief om de paaseitjes te verwerken: maak er ijs van!
Komend weekend wordt het ook 18 graden en zonnig dus ijs is dan helemaal niet zo'n slecht idee denk ik :).

De Jamin verkoopt elk jaar met pasen een heleboel verschillende smaken paaseitjes. Ook introduceren ze elk jaar weer nieuwe smaken, maar deze komen dan in plaats van oude smaken paaseitjes! Dus het blijven in totaal 40 smaken. Je hebt dus kans dat het ene jaar je gouden wikkeltje een wit chocolade-eitje met mangovulling bevat, het volgende jaar een melkchocolade-eitje met dulce de leche, en het volgende jaar omwikkelt dezelfde folie een trio(puur/melk/wit)chocolade-eitje!

Het assortiment paaseitjes bij de Jamin van 2016.
Twee smaken waren teruggeroepen naar de winkels vanwege een productiefout.
Bron: Jamin.

Wij hadden deze paasdagen ook paaseitjes bij de Jamin verzameld. We hebben niet alle 40 smaken meegenomen. Maar we hadden nog steeds moeite om de juiste kleur eitje met de smaak op de paaseitjes-smakenflyer te identificeren! Dan dacht je dat je de juiste te pakken had, bleek het tóch een ander eitje te zijn. Het zou waarschijnlijk makkelijker zijn als er een nummertje op de wikkel geprint zou worden, dan grijp je niet naast het ei :P.
Sommige smaken vielen ook jammergenoeg wel tegen... Daarom vind ik het volgend jaar tijd voor een (Jamin) paaseitjes test!

Ook omdat een van mijn review-post (namelijk de Indische cake) één van de best-gelezen posts is van mijn blog lijkt het me leuk om wat meer reviews te doen.
Bij deze dan ook meteen een oproepje; heb je een product wat je niet kent en graag zou willen weten hoe het smaakt, of wat het is? Laat het me maar weten :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten