dinsdag 2 april 2013

Pasen en Paas-lavacakejes

Op mijn blog is het deze pasen een beetje stil geweest... Excuses! Maar alsnog vrolijk pasen! :)


Dat betekent niet dat ik niks heb gedaan/gemaakt. In tegendeel; ik was juist heel veel in de keuken te vinden (ook de dagen voor Pasen).


Naast broodjes voor de brunch (inclusief Pikachu-broodjes! Zoek ze in de foto!) en paasstol heb ik bijvoorbeeld ook iets nieuws ontwikkeld; een paas-lavacakeje. Zoals de naam al doet vermoeden is het geïnspireerd op de chocolade-lavacakejes, maar in mijn gele versie zit geen chocolade. De enige overeenkomst is de warme vloeibare vulling die uit het cakeje stroomt als je hem opensnijd.
Ik had er al een tijdje over na zitten denken en halverwege maart ook al wat baktests gedaan. Om er een mooi geheel plaatje van te maken heb ik er paas-ijs bij gemaakt (recept volgt nog), en wat decoratie. En het belangrijkste is/was natuurlijk dat het lekker smaakte! En dat deed het!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten