woensdag 16 mei 2012

Strawberry&Cream-scones

Begin deze week had ik een idee gekregen wat ik in mijn hoofd echt lekker vond klinken: Strawberry&cream-scones.
Hopelijk is het niet erg dat ik het in het Engels schrijf, maar het klinkt zo mooi!
Pas woensdag had ik tijd om mijn experimentele idee tot uitvoer te brengen.
Het kon beter, maar in principe ben ik wel tevreden met het resultaat!


Ze roken ook erg lekker! Het rook naar kwarktaart in de keuken, alleen dan lekkerder ;P.
Ik had het ook niet langer uit moeten stellen om ze te maken, want mama had verse aardbeien meegenomen van de markt dinsdag en als ik langer had gewacht, waren ze allemaal al opgegeten!
Nu konden ze nog mooi mee op de foto. Ja, alleen op de foto (en daarna opeten :P). Want in de scones heb ik diepvries-aardbeien gebruikt (speciaal hiervoor gekocht in de supermarkt). Omdat ze toch in de oven gebakken zouden worden, en de verse zijn zo lekker om los op te eten.

Je kan ze zo eten, maar ook besmeren met vanillespread (of chocolade!!). Want met dat idee had ik ze eigenlijk gemaakt; voor de vanillespread die ik eerder eens heb gemaakt (met Pasen).

Eigenlijk denk ik er al een tijdje over om een soort 'zuster-blog' te maken. Met gelijke recepten als Keukensprookjes, alleen dan in het Engels!
But I'm not really sure yet... It would definitely help to improve my English though.
And, maybe I'll get more international readers :D. But that's just a fantasy for now... For that I'll definitely need to comment more on other (food)blogs, while sharing the link to my own. Instead of only reading them.
But I'm just still a bit 'shy' about sharing my blog. Stupid, I know XD because I won't get any readers that way.. I DID comment with the link a few times now though.. But I guess my blog is A. unreadable for people due to the language-barrier, and/or B. Not interesting enough.
Ow well... Maybe start sharing the link with my family first? XD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten